Perverse ytringer om tvangsvaksinering i Dagbladet.

Baby-Vaccine-semi-final.small_

Som forelder til uvaksinerte barn, blir man ikke annet enn provosert over at Dagbladet lar nok en vaksinefundamentalist med perverse ytringer få ordet under Dagbladets meninger. http://www.dagbladet.no/kultur/mot-dem-med-tvang/67726689

I sin iver og fortelle leseren om sin inkompetanse omkring vaksiner, så velger Ola Magnussen Rydje og be om at mine og andres barn skal tvinges til vaksiner. For meg oppfattes dette som et menneskelig overtramp og må nesten spørre om enkelte skribenter Dagbladet slipper til i kommentarfeltet har en særegen seksuell trang til å komme med forslag om at uskyldige barn skal utsette for vold og overgrep, samtidig som Rydje ønsker at Staten skal benytte tvang mot familier som ikke tror på sikkerheten til vaksiner, som ikke tror på de såkalte evidence for at vaksiner virker, eller foreldre som ikke ønsker å sprøyte giftige komponenter som følger vaksinene inn i uskyldige barn. https://no.wikipedia.org/wiki/Ola_Magnussen_Rydje

For å ikke skrive en artikkel på nytt om MMR-vaksinen, så henviser jeg til denne artikkel som gir et klart svar på  Rydje sitt ønske om et totalitært styresett i Norge. https://politisksnusk.wordpress.com/2017/06/12/vaksinefundamentalister-forpester-dagbladet-og-aftenposten-tilsvar-om-mmr-vaksinen/

På en måte er det også ganske komisk at en selverlært rikssynser som Rydje, fremstiller seg selv som en slags ekstremistisk fundamentalistisk Helseprofet som mener at, ikketroende skal tvinges til å gjennomføre såkalte vaksinereligiøse ofringssermonier pga at vi ikke tror på det samme som han gjør. Innlegget i Dagbladet forteller mer om at Rydje roper om hjelp fra sine åndsfrender og liksesinnede, for å skape  et hat mot en gruppe mennesker i samfunnet, og sette grupper opp mot hverandre. Tror virkelig Rydje at jeg som forelder noengang vil akseptere at noen truer meg og min familie med tvang? Og hva er det med Rydje som kommer opp med en artikkel 2 år etter at han ønsket å tvangsvaksinere barn? Har han som rådgiver for NHO blitt et veldressert dangelbær for vaksineindustrien? En som kun kommer med dritt og som mangler kunnskap, kun for å tilfredsstille de som produserer vaksiner eller som har interesser innen denne svært korrupte industrien. minerva

Nå vet jeg ikke engang om Rydje har egne barn, men i så fall så regner jeg med at de er vaksinert, så derfor er det jo lov til å spørre hvorfor  han føler denne perverse trangen til å vaksinere mine barn og andre barn som ikke følger vaksineprogrammet?

Her er en anbefalt artikkel om tvangsvaksinering. http://thebeam.org/2015/03/tvangsvaksinering-den-totalitaere-tankens-utopia/#!prettyPhoto

 

One thought on “Perverse ytringer om tvangsvaksinering i Dagbladet.

  1. At noen i 2017 ennå ikke har forstått at vaksiner har reddet hele menneskeheten fra den sikre undergang er bare så utrolig jeg kan ikke tro hva jeg leser!!! Alle med en IQ over 10 vet at vaksiner er sin egen største fiende – de virker så bra at folk har glemt hvor farlige barnesykdommer er!!! I dag vaksinerer vi mot alvorlige sykdommer som stivkrampe, øyekatarr, meslinger og ryggmargsbrokk, derfor er disse sykdommene så godt som utryddet!!! Hvis dere vaksinekonspirasjonsteoretikere får det som dere vil, kommer sykdommer som kusma, barnemark og skabb til å florerere og barn vil dø i hopetall av det!!! Derfor er jeg for at obligatorisk vaksinering starter så fort som mulig slik at vi kan leve på denne planeten i millioner av år til. Alle som er imot burde arresteres for hatprat mot menneskeheten, fratatt barna som burde bli sendt til humanistiske fosterforeldre som kan oppdra de ordentlig!!!
    PS: ikke prøv å oppspore IP-adressen min da jeg har proxy utenfor Bergen. Og forresten mens jeg husker det, den pedosverterbloggen du lenker til på slutten er dømt ulovlig i norsk rett, så jeg har på bakgrunn av dette tatt kontakt med en av norges mest anerkjente advokater, Liv Wessel Aas Evenrud, som vil komme med en svært detaljert anmeldelse av deg, du din pedosvertende antivaksine konspirasjonsjævel. Du kan prøve å slette bloggen, men det er for sent da jeg og mine venner har skjermdumpet alt. Vi vet hvem du er – du vil aldri kunne gå i fred hverken på gata eller sosiale medier!!!

    Lik

Legg igjen en kommentar

